کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

برنامه صعود به قله زرگران

جمعه مورخ 8/8/88 مصادف با میلادامام رضا (ع ) ساعت 5 بامداد9 نفر به قصد قله زرگران با یکدستگاه نیسان از شهریور18 بسمت روستای عیش آباد و منطقه کمرکندل براه افتاده ساعت 45/5 به دو راهی چینگه بز و سمت چپ به جان پناه و قله زیبای بینالود ختم میشدرسیده مسیر را به سمت قله زرگران ادامه داده به چشمه کوتل رسیدیم بعد از صرف صبحانه ساعت 30/7 کوتل نردبان را بالا رفته و به منطقه زرشک زاران رسیده پس از صبحانه حرکت کرده ساعت 10 به جان پناه دو شهید رسیدیم و گروهی که روز قبل به آنجا رفته بودند را دیدیم بعد از چند دقیقه استراحت براه افتادیم  بعد از دور زدن منطقه ساعت 12 به قله زرگران رسیدیم سه نفر از همراهان گروه برای اولین بار به قله زرگران می امدند لذا خوشحالی آنان قابل وصف نبود ساعت 45/12 به پایین سرازیر شده ناهار در فضای باز که جزو منطقه نهی گفته میشدخورده ساعت 15 براه افتادیم و ساعت 15/17 سوار نیسان شدیم و بسلامت به شهر نیشابور رسیدیم .

نرم پا به خرو

 

گروه کوهنوردی هما دیروز  مسیر دره نرم پا به ملو را طی نمود در این برنامه که در شرایطی زمستانه روی یال های منتهی به خطالراس اصلی برگزار شد 5 نفر خانم و 4 نفر آقا حضور داشتند. 

گزارش برنامه صعود به شیرباد

هفته پیش گروه کوهنوردی همای نیشابور در یک برنامه یک روزه اقدام به صعود قله شیر باد از مسیر یال شکر آب کرد. سرپرست این برنامه سرکار خانم شاهی بودند که توانستند 7 نفر از از 11 نفر را به قله برسانند. تیم ساعت 6 از محل همیشگی تیم ها(فلکه آزادی) اقدام به حرکت کرد و ساعت 13:20 دقیقه روی قله شیرباد ایستاد.