کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

برگزاری همایش سالانه مسوولان کوهنوردی استان

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان از برگزاری همایش سالانه مسوولان کوهنوردی استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسین امانی اظهار کرد: همایش سالانه مسوولان کوهنوردی استان عصر چهارشنبه 30 مهر ماه ساعت 18 در محل تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور رضا زارعی رییس فدراسیون، هوشنگ ولی‌پور معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، شمقدری مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان، نجفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رؤسای هیأت‌های کوهنوردی شهرستان‌ها، مسوولان باشگاه‌ها و گروه‌ها، پیشکسوتان این رشته ورزشی، مربیان و قهرمانان این رشته و حامیان مالی و معنوی هیأت کوهنوردی برگزار شد.

وی افزود: در این همایش ضمن تشکر از حضور رییس فدراسیون و رییس مجمع گوشه‌ای از فعالیتها و افتخارات 4 سال اخیر را بر شمرده و از نبود امکانات لازم جهت توسعه و پیشرفت این ورزش عدم حمایت مالی از سوی فدراسیون و اداره کل سخنانی مطرح شد.

وی ادامه داد: زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی از زحمات بی‌دریغ هیأت کوهنوردی استان خراسان رضوی تشکر و اعلام کرد: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی در 4 سال گذشته توانسته جزء 5 هیأت برتر کشور قرار گیرد که با توجه به عدم حمایت‌های مالی فدراسیون و کمبود بودجه‌ای که داشتند توانسته اهداف و برنامه‌های خود را به خوبی جامه عمل بخشد و به طور ویژه‌ای در رسیدن به هدف والای فدراسیون و هیأت عمل کند.

امانی با اشاره به سخنرانی معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان اظهار کرد: هوشنگ ولی‌پور نیز از هیأت کوهنوردی تقدیر و تشکر نمود که توانسته با وجود عدم حمایت‌های مالی و معنوی و کمبود بودجه عملکرد مثبتی در زمینه‌ی کوهنوردی داشته باشد و در سطح کشور به خوبی عمل کند.

امانی تصریح کرد: در این همایش اولین گروه کوهنورد طلاب به اسم گروه کوهنوردی طلاب جامع المصطفی العالمیه توانست با تأیید فدراسیون کوهنوردی استان مجوز فعالیت خود را دریافت نماید.

گفتنی است در پایان همایش علاوه بر تقدیر و تشکر از فعالان و بعضی از قهرمانان و پیشکسوتان حاضر، رییس فدراسیون با اهدا لوح و مدال افتخار از زحمات حسین امانی تقدیر و تشکر کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد