کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

با تشکر از هیات استان


اخبار شهرستان ها / شهرستان نیشابور / صعود به قله بینالود به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


به مناسبت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیئت کوه نوردی نیشابور صعود به  قله  بینالود را در دستور کار خود قرار داره و امسال نیز کما فی السابق در روز 1393/11/22 تیمی متشکل از آقایان و خانمها ی کوه نورد از نیشابور به مقصد قله بینالود در ساعت 12 ظهر حرکت خود را آغاز نموده و در ساعت 13 از وسائل نقلیه پیاده و حرکت به سمت قله را شروع نمودند.که پس از طی مسافتی 3 ساعته مسیر دو راهی کتل نردبان تا جان پناه دو شهید بینالود را طی کرده و در محل شب را به صبح رساندند.

0

 

  صبح روز بعد 23 بهمن . این تیم از مسیر زمستانی حرکت خود را به سمت قله مجددا شروع وطی برفکوبی نمودن منطقه به گرده بینالود رسیدند .اعضاء تیم بعد از صعود گرده در ساعت 11 صبح موفق به صعود قله به ارتفاع 3231 متر شدند . سرپرستی بخش آقایان را آقای امیر حمداد و سر پرستی بانوان را سرکار خانم لطفی بعهده گرفته بودند .در ضمن گروه در مسیر برگشت با تیمی از خراسان جنوبی  شهرستان بیرجند که جهت صعود به بینالود عازم منطقه بودند بر خورد نموده که گروه نیشابوری به عنوان میزبان ضمن خوش آمد گوئی به میهمانان هم نورد راهنمائی های لازم را گوشزد نمودند.

گزارش فوق توسط آقای حمداد ارسال شده است .

روابط عمومی استان ضمن تشکر از ایشان بابت ارسال گزارش ، این موفقیت را به سرپرست ها و اعضا تیم نیشابوری تبریک ، و تقدیر و تشکر خود را اعلام میدارد .

روابط عمومی هیئت استان


منبع خبر هیات استان خراسان زضوی
      من
جهت استفاده از مطلب فوق کد زیر را کپی و در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد