کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

صعود زمستانی بینالود گروه هما و سالوک بجنورد

روز بیست و سوم بهمن سال هشتادو هشت تعداد هفت نفر از اعضای تیم به سرپرستی خانم لطفی همراه هشت نفر از تیم سالوک بجنورد به سرپرستی خانم مهر آبادی ساعت هفت صبح در محل فلکه آزادی گرد هم آمده و با یک دستگاه نیسان علی الرغم بارش شدید برف به طرف عیش آباد به راه افتادند.

بعد از طی مسیری بخاطر آب زیاد رودخانه نیسان گیر کرده که با همت گروه مشکل برطرف شده و به راه خود ادامه دادیم.

ساعت  11.30 به دو راهی رسیده و پیاده شده ودر صفی منظم مسیر را آغاز نموده و ساعت  12.30 قبل از کتل نردبان بعد از 15 دقیقه استراحت به راه خود ادامه دادیم .

در مسیر اعضای هیئت کوهنوردی نیشابور در حال برگشت بوده و به گروه خسته نباشید گفته  و به راه خود ادامه دادند ساعت 5.15به جان پناه رسیده و آقای صامرابراهیمی بیرون جان پناه به گروه خوش آمد گفتند و خانم لطفی ایشان را به عنوان یکی از پیشکسوتان کوهنوردی نیشابور به تیم بجنورد معرفی نمود.

وارد جان پناه شده ووسایل را گذاشته که با استقبال آقایان حسین زاده و امیر زاده روبرو گشتیم بعد از یک ساعت اعضای گروهی که برای صعود به دیواره زرگران رفته بودند برگشته و همگی دور هم جمع شده و از سخنان آقایان نیک منش و صامر ابراهیمی در مورد منطقه استفاده کردیم.

تیم با راهنمایی آقای صامر وسایل مورد نیاز برای رفتن به قله را آماده کرده وبه استراحت پرداختند.

ساعت 4.45 بیدار شده و برای رفتن به قله آماده شدیم ساعت 6.10در صفی منظم به راه افتاده و آقای صامر لطف کرده و تیم را همراهی کرده و بعد از طی مسیری تیم را راهنمایی کرده و برگشتند.

تیم با انسجام و نظمی خاص مسیر را پیموده و در ساعت 10.20به قله رسیده و بعد از گرفتن عکسهای دسته جمعی راه برگشت را پی گرفتند.

ساعت 1.15به جان پناه رسیده و بعد از استراحت و خوردن نهار ساعت 2.45به طرف پایین به راه افتادند ساعت 6.45به دو راهی رسیده و توسط نیسان به طرف نیشابور عزیمت کردند.