کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

پناه گاه دو شهید (24/2/89)

صبح جمعه در تاریخ 24 اردیبهشت 89 تعداد 8 نفر از اعضای گروه هما به سرپرستی خانم عفت کریمی ساعت 6 صبح از فلکه آزادی به طرف عیش آباد به راه افتادیم , ساعت 6:30 نرسیده روستای عیش آباد از سرویس که یک دستگاه مینی بوس بود پیاده شدیم و در صفی منظم شروع به حرکت کردیم.

ادامه مطلب ...

صعود به قله شیرباد

 

طبق تقویم گروه کوهنوردی هما مورخ 17/2/89 با ده نفر از اعضای قدیمی و دائمی گروه و یک نفر مهمان از گروه کوهنوردی بانک ملت تبریز ساعت 6 صبح از فلکه آزادی به سمت روستای بوژان حرکت کردیم بعد از رسیدن به روستادر ساعت 6:40 پیاده روی را در کنار رودخانه بوژان ادامه دادیم ساعت 8:10 یه چشمه دوم دره شکرآب رسیدیم و بعد از صرف صبحانه مسیر رو به بالا را آغاز کردیم یال شکر آب پر بود از آویشن و گلپر .....هوا ابری و پربار بود.مسیر پاکوب را ادامه دادیم  تا در ساعت 14:30 دقیقه روی قله شیرباد رسیدیم که با دیدن اعضای هیئت کوهنوردی نیشابور و جناب آقای صامر ابراهیمی خیلی خوشحال شدیم.بعد از گرفتن عکس و خوردن تنقلات آسمان شروع به بارش کرد. رعد و برق شدیدی آغاز شدیدی آغاز شد بعد از چند دقیقه برف شروع به بارش کرد و بعد از چند لحظه کولاک شدیدی که سراسر زمین را سفید پوش کرد شروع به بارش کرد. تا ساعت 17 برف ادامه داشت و دمای هوا خیلی کاهش داشت و ارتفاع کم کردیم.

برنامه روز جمعه 3/2/89 گروه هما

 

روز جمعه تعداد 11 نفر از اعضای تیم ساعت 6 صبح از محل فلکه آزادی به سمت سوقند به راه افتاد و ساعت 6:30 در محل از سرویس پیاده شده و در صفی منظم به سرپرستی خانم لطفی براه افتاده , در ساعت 7:45 به محل چشمه رسیده و برای صرف صبحانه توقف کرد.بعد از 30 دقیقه استراحت و صبحانه تیم مسیر را آغاز نمود.در طی مسیر با چند گروه که به منطقه آمده بودند برخوردیم و راه خود را از دره سمت راست ادامه داده و تا ساعت 12:15 براه خود ادامه دادیم و بعد به سمت پایین حرکت کردیم. ساعت 13:45 در محل چشمه سرک برای استراحت و صرف ناهار توقف کرده و ساعت14:45 تیم مسیر برگشت را پی گرفت. ساعت 15:10 از محل درخت سیب رد شدیم و با گروه خانم دهقان که در این محل اقامت کرده بودند برخوردیم و به راه خود ادامه دادیمدر مسیر از طبیعت زیبای بهاری عکس گرفته و ساعت 16:45 به روستای سوقند رسیدیم و همگی صحیح و سلامت به شهر بازگشتیم..

"گردهمایی بانوان به سرپرستی خانم لطفی به مناسبت روز پرستار"

 

روز سه شنبه 31/1/89 با هماهنگی هیات کوهنوردی و جمعی از پرستاران شهرستان و بانوان علاقه مند به ورزش کوهپیمایی و گروه های هما , پیشگامان , ابرار , پیام  در محل باغ امین الاسلامی در ساعت 7:30 صبح تجمع داشته و بعد از سخنان جناب آقای نیک منش , جناب آقای ترشیزیان رییس تربیت بدنی نیشابور و همچنین ریاست سازمان بهداشت و درمان , بانوان گرامی به تعداد حدودا 260 نفر در اتوبوس هایی از شرکت واحد , شهرداری و سازمان هلال احمر مستقر شدند و به طرف روستای بوژان به راه افتادند. در طی مسیر از آنها پذیرایی به عمل آمد. در ساعت 8:40 به محل رسیده و از اتوبوس ها پیاده شده و با همکاری جمعی از سرپرستان گرد هم آمده و تیم با نظمی خاص پشت سر جناب آقای امین الرعایا حرکت کرده که در مسیر ایشان در مورد منطقه توضیحات لازم را ارائه می نمودند. ساعت 11:45 به چشمه شکرآب رسیده و تیم برای استراحت توقف کرده وبعد از استراحت و صرف نهار آقای نیک منش برای جمع آرزوی موفقیت نموده و مراسم قرعه کشی آغاز شده و به تعداد 40 نفر به قید قرعه جوایزی تقدیم نمودند.

در ساعت 14 مسیر برگشت را در پیش گرفته و ساعت 15:30 به روستا رسیده و توسط همان وسائط نقلیه به شهر نیشابور عزیمت کردیم.