کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

30 خردادماه برابر با 2 جون

 نوش زاد فتوحی جوان ترین دوشیزه کوهنورد****سومین دوره ی سراسری یخنوردی

ادامه مطلب ...

29 خردادماه برابر با 19 جون

هشتمین دوره ی سنگنوردی آسیا،،،،شش نفر کونورد آلمان به مقصد صعود به قله ی دماوند ادامه مطلب ...

عملیات رها سازی و انتقال فرد فوت شده به علت سقوط در 23/3/93

24/3/93 زیر قله خرسنگ ، عملیات رها سازی و انتقال فرد فوت شده به علت سقوط در روز قبل.

 

ادامه مطلب ...

مسابقات (دوی کوهستان )بخش بانوان به زمان دیگری موکول شد.





پیرو بخشنامه شماره ۹۴۰/۲۶۳ تاریخ ۰۴/خرداد/۹۳ مبنی بر برگزاری نخستین دوره مسابقات «دوی کوهستان» (دوی کوهستان ـ اسکای رانینگ) قهرمانی کشور در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه سال جاری، به آگاهی می‌رساند؛ با توجه به عدم ثبت‌نام بانوان در موعد مقرر، این رقابت‌ها تنها در بخش آقایان برگزار خواهد شد و تاریخ مسابقات بانوان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

مقتضی است هیأت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در اسرع وقت نسبت به اطلاع‌رسانی مراتب فوق در سطح استان اقدام نمایند.


28خرداد ماه برابر با 18 جون

سال 1341 خورشیدی ؛ در چنین روزی کلاسهای اموزشی فنی ، هیات کوهنوردی خراسان ، برای 17 کوهنورد در محل بند گلستان گشایش یافت و به مدت ده روز ادامه یافت .

27 خرداد ماه برابر با 17 جون

سال 1384 خورشیدی: در چنین روزی اعضای گروه کوهنوردی اوج_مشهد از غار کرکس ,مشهد ,جاده ی سرخس ,مزدوران ,جاده  روستا و دریاچه ی بزنگان ,کلاته کرکسی نیز  بازدید نمودند و این چنین نوشتند:

(معمولا همه بهشت را باغی زیبا برفراز ابرها یا در آسمان هفتم تصور میکنند ولی ,غار کرکس بهشتی است در زیر زمین ,با یک جنگل انبوه از استلاکتیت و استلاگمیت های گل کلمی بسیا زیبا که همگی سالم هستند).

کوه نوردان در پیمایش غار کرکس ,از یک حلقه طناب 7 میلیمتری ,4 عدد نوار اسلینگ دوخته در اندازه های مختلف ,2 عدد کارابین معمولی ,4 عدد اسلینگ دو سر و کلاه ایمنی استفاده کردند.

26 خرداد ماه برابر با 16 جون

سال 1382 خورشیدی ؛ در چنین روزی با یک برنامه ده روزه 12 نفر از کوهنوردان هیات کوهنوردی شهرستان کازرون ابتدا به قله ی سبلان و سپس به قله ی دماوند به سرپرستی کرامت رضایی نزاد صعود کردند.

25 خرداد ماه برابر با 15 جون

سال 1342 خورشیدی ؛ در چنین روزی سه نفر از کوهنوردان کرمانشاه جواد امیدیان ،هوشنگ بهروزی ،و عزیزاله سر خوندی پس از صعود به قله ی الوند به هنگام مراجعت در یک سانحه ی رانندگی جان باختند فدراسیون کوهنوردی برای انان در خواست درجه ی سپاس نمود.

همه جای ایران سرای من است بانوان زنجانی بر سکوی قهرمانی







به گزارش رسیده؛ در پایان نخستین دوره رقابت‌های فصلی سنگ‌نوردی جام خلیج فارس، چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در مجتمع کوهستانی پلور برگزار گردید، در رشته سرعت بانوان فرناز اسماعیل زاده، الناز رکابی و سیما سلطانی هر سه از زنجان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

این رقابت‌ها در بخش مردان از امروز در بخش سرعت آغاز می‌شود.


                                                منبع فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی:                 http://msfi.ir