کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

30 خرداد ماه برابر با 20جون

سال 1382در جنین روزی سومین دوره ی مسابقات یخ نوردی سراسری کشور در دره ی حسن در توسط کمیته کوهنوردی فدراسیون با شرکت 25یخ نورد در دو مرحله انجام گرفت در بایان محمد صبوری از گروه کوهنوردی ارش تهران اول داوود رکابی از زنجان دوم و میثم تقی بور از قزوین سوم شدند .مجید میرزایی امید محمدی و امیر صادقی هر سه نفر از تهران نیز به رتبه های چهارم تا ششم دست یافتند .

گردش جناب دکتر سپهری و خانواده

طبق قراری که اعضای  هیات کوهنوردی با ایشان داشتند در ساعت 7بعداظهر از تربییت معلم واقع در خیام برای گردش به مسجد چوبی و از انجا به شهر قدیمی نیشابور شاد یاخ و به مقبره استاد موسیقی برویز مشکاتیان .بعد از توضیحات دبیر هیات جناب اقای امیر حمداد و قرار گذاشتن فردا برای بیمایش به ابشار خرو در ساعت 22/10دقیقه از جناب دکتر سپهری و خانواده محترمشان خدا حافظ کردیم .

به همراه خانواده آقای دکتر در مسجد چوبی



داخل مسجد چوبی 




 

در کوچه باغ های مسجد چوبی




 


سرکار خانم لطفی و آقای حمداد

حضور جناب اقای دکتر سبهری


ورود جناب اقای دکتر سبهری در ساعت 13/20دقیقه روز چهار شنبه 92/3/29با استقبال اعضای هیات کوهنوردی نیشابور و گروه هما انجام بذیرفت بعد  از استقبال تشریف فرما شدند به خانه معلم برای استراحت طبق قرار در ساعت 6بعدازظهر با همراهی هیات کوهنوردی وبرای دیدن ارامگاه خیام و مسجد چوبی و مکانهای دیدنی شهر ادب و شعر نیشابور با ایشان همراه خواهند بود .

27خردادماه برابر با 17جون

سال 1340خورشیدی در چنین روزی بیرو مبارزات کوهنوردان جهت در دست گرفتن امور فدراسیون برای نخستین بار نمایندگان منتخب سازمانهای کوهنوردی تهران و شمیران از طرف چهارده باشگاه و سازمان کوهنوردی برای هیات رییسه فدراسیون کوهنوردی به شرح زیر انتخاب شدند علی شکوهی ..محمد اعظمی ..امیل مارکاریان ..داوود محمدی فر ..و جلیل میلانی .

باز آموزی برف در حسن در فشم - تهران

1392/3/26-22 دو تن از اعضای گروه کوهنوردی همای نیشابور ( امیر حمداد - عفت کریمی ) در منطقه حسن دره فشم تهران اقدام به بازآموزی آموخته های یخ و برف نمودند.

در حین حضور نفرات اعزامی نیشابور ، کلاس هایی با حضور مربیان مطرح کشور : استاد عباس علی نژاد ، پیمان ثروتیان ، حسین نظر ، کوروش نگهبان ، امین معین و پرستو ابریشمی و ناهید ناصری در جریان بود.

26خرداد ماه برابر با 16جون

سال 1382 در چنین روزی با یک برنامه ده روزه دوازده نفر از کوهنوردان هیات کوهنوردی کازرون ابتدا به قله سبلان و سبس به قله دماوند به سر برستی کرامت اله رضایی نزاد صعود کردند .

تسلیت به مربی اسبق تیم ملی سنگنوردی نیشابور

جناب اقای ابوالفظل فولادی به شما و خانواده عزیزتان نسلیت عرض میکنیم انشااله که اخرین غمتان باشد .از خداوند برای شما و خانواده محترم  صبر و اجر و طلب امورزش برای ان مرحوم خواهانیم .

25خردادماه برابر با 15جون

سال 1342در چنین روزی سه نفر از کوهنوردان کرمانشاه جواد امیدیان  هوشنگ بهروزی  و عزیز اله سر خوندی بس از صعود به قله الوند به هنگام مراجعت در یک سانحه رانندگی جان باختند .فدراسیون کوهنوردی برای انان در خواست نشان درجه سه ی سباس نمود .

گزارش برنامه

طبق تقویم گروه برنامه گرینه با تعداد13نفر اجرا شد .روز جمعه 24/3/92ساعت 6/30از اولین ایستگاه سرویس حرکت کرد با سوار شدن بچه ها از امیر کبیر چهار راه دارایی و فلکه ازادی ساعت 7/20دقیقه به روستای گرینه رسیدیم .بعداز مرتب شدن صف براه افتادیم .ساعت 9/20دقیقه برای صبحانه توقف داشتیم .ساعت 10/10دقیقه دره زیبا وسرسبز سمت راست گرینه را بیمودیم ساعت 12/10دقیقه به اخرین چشمه ی منتها به یال قله قوچگر رسیدم .که تیم دوتا شد 7نفر به قصد قله جدا شدند . واز دره جدیدی در  ساعت 3/5دقیقه به قله قوچگر رسیدند که تیمهایی از مشهد هم روی قله بودند .بعد از خداقوت گفتن و عکس گرفتن ساعت 6/45سوارسرویس شده و سلامت به شهر ادب و قلم نیشابور رسیدم .  

24خردادبرابر با 14جون

سال 1341در چنین روزی کوهنوردان هیات غارشناسان ایران بهمن بوستان اکبر شفیع زاده عباس امینی حا جیباشی به سر بر ستی چنگیز شیخلی بس از بی نتیجه بودن صعود از قسمت چب دیواره از بای برج بدنه ی راست و از کناره ی چب برج دز اسبهبدخورشید خود را به داخل دز رساندند این صعود بر بار ترین حمله به این دز باستانی بود و برای نخستین بار توسط استاد چنگیز شیخلی اطلاعات علمی قابل قبولی از دز و داخل ان منتشر شد و کروکی و نقشه وضع موجود دز بعد از 1300سال توسط وی تر سیم گردید . ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای استاد..  بیشکسوت ....مربی .....سربرست و...و...و...و..چنگیز شیخلی رااز خداوند متعال خواهانیم .