کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

بینالود سراسری

روز چهارشنبه 27 بهمن ماه سال 1389 تعداد 6 نفر از اعض1ای تیم هما برای رفتن به برنامه  

صعود کشوی بینالود که قبلا ثبت نام شده بودند عازم مشهد شده و در سالن شهید بهشتی توسط مسئولین ثبت نام را کامل کرده و بعد از صرف ناهار که توسط هیئت استان تهیه شده بود به سالن برگشته و در مراسم افتتاحیه شرکت کردیم.

 

 بعد از پذیرایی به طرف اتوبوس ها راهنمایی شدند. تعداد کل آقایان و بانوان در حدود 500 نفر بود که توسط 16 دستگاه اتوبوس به طرف روستای فریزی حرکت کردیم.

بعد از رسیدن به روستا آقایان در امامزاده و بانوان در مدرسه مستقر می شوند و بعد از جابجایی شامی را که برای کوهنوردان تدارک دیده شده بود صرف کردیم و سپس بعد از بستن کوله ها به استراحت پرداختیم.ساعت حرکت 7 صبح اعلام شد.

صبح پس از بیدار شدن و خوردن چای و صبحانه، کوله ها را برداشته ، بعد از نرمش در صفی منظم به سرپرستی خانم وفادار حرکت می کنیم ، ساعت 15:45 بهه محل برقراری کمپ رسیدیم و شروع به برقراری کمپ توسط 3 تخته چادر کردیم. شب سرکار خانم حسن زاده به تک تک چادر ها سر زدند و اسامی کسانی را که توانایی صعود داشتند و داوطلب بودند را یادداشت کردند.ساعت 5 حرکت اعلام شده بود.

صبح ساعت 3:30 از خواب بیدار شده و بعد از جمع آوری وسایل و خوردن چای و تنقلات آماده صعود به قله می شویم. در حین حرکت ناگهان مه شدیدی منطقه را فرا می گیرد که باعث می شود کل تیم چند دقیقه ای توقف کند تا که نهایتا ساعت 9:30 روی سوزنی 3 در شرایط جوی بسیار نامناسب می رسیم که دستور برگشت می دهند ؛ همانجا عکس یادگاری گرفته کمی تنقلات صرف می کنیم

 

راه برگشت را تا کمپ پی می گیریم. ساعت 12 به کمپ رسیده ، چادرها را جمع و به طرف روستا بر می گردیم.نهایتا ساعت 17 به روستا می رسیم و بعد از خوردن ناهار که توسط اهالی روستا تدارک دیده شده بود سوار اتوبوس ها شده و به مشهد بر می گردیم.

 بعد از مراسم رژه در جایگاه مستقر شدیم. در این مراسم پس از سخنرانی مدیر کل استان خراسان رضوی کوهنوردان با اعضای تیم ملی ، مدال آوران سنگنوردی و فاتحان قله های 8000 متری آشنا شدند.

نظرات 3 + ارسال نظر
سین جیم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 http://seyedjalil.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
خانواده من از اهالی روستای فریزی هستن خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید

سلام خدا قوت چشم به خانواده محترم سلام برسانید

محمد ابراهیمی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://www.mountainsavalan.blogfa.com

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، [گل]دوستیمون[گل]

موفق باشی

انجمن اینترنتی کوهنوردان ایران دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:50 http://hamnavardan.ir

با سلام به تک تک اعضای گروه کوهنوردی هما و تمامی کوهنوردان نیشاپور.
انجمن اینترنتی "همنوردان" به نشانی Hamnavardan.ir شروع به کار نمود.
این وب سایت متعلق به تمام کوهنوردان ایران می باشد و به هیچ باشگاه و گروهی وابسته نیست. هدف از تاسیس این وب سایت فراهم سازی شرایط تبادل تجربه و دانش کوهنوردی، تسهیل ارتباط بین کوهنوردان سراسر کشور، معرفی جدیدترین فنون و تجهیزات کوهنوردی روز دنیا و ایجاد یک بانک اطلاعاتی مرجع و جامع در مورد این رشته است که بی شک نقش عظیمی در افزایش و بهبود سطح علمی و کیفی کوهنوردی کشورمان خواهد داشت.
در این سایت می توانید مقالات خود را منتشر کنید و نظر خود را در مورد مطالب سایر اعضا اعلام فرمایید، سوالات و مشکلات خود را بیان کنید تا سایر اعضا و همنوردان باتجربه‌تر جواب و راه حلی برای آن ارائه دهند، تصاویر صعود هایتان را آپلود کرده و به گزارشات صعود خود ضمیمه کنید، برای خرید لوازم و تجهیزات نظرسنجی ایجاد کنید تا بهترین گزینه را بیابید، گروه و باشگاه خود را برای جذب عضو معرفی کنید، با سایر گروه ها قرار صعود مشترک بگذارید و با پیام خصوصی با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. البته حتما می دانید که این ها فقط پاره ای از امکانات و اختیارات شما در این انجمن است؛ پس کافیست عضو شوید و سایر امکانات را خودتان کشف کنید!

با توجه به تازه تاسیس بودن این انجمن، لطفا در صورت مشاهده هر گونه عیب و ایراد و یا برای ارائه پیشنهادات و نظرات ارزنده خود، لطفا به بخش انتقادات و پیشنهادات انجمن مراجعه کرده و ما را با ارائه نقطه نظرات خود راهنمایی فرمایید.

همانطور که می دانید، هر چه تعداد اعضای یک فروم بیشتر باشد، به همان میزان تعداد افرادی که مقالات شما را می خوانند و به سوالاتتان پاسخ می دهند هم افزایش خواهد یافت. پس با دعوت از دوستان و آشنایان خود و حتی از سایر گروه ها و تشکل های کوهنوردی برای ثبت نام در این فروم، احتمال دریافت جواب و نظر توسط افراد با تجربه تر را برای خود افزایش دهید.

با تشکر»انجمن اینترنتی کوهنوردان ایران
HAMNAVARDAN.IR

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد