کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

گزارش برفریز ۱۹/۱/۱۳۹۰

 

"به نام حضرت دوست

روز جمعه مورخ 19/1/1390 تعداد 15 نفر از اعضای ثابت و مهمان گروه کوهنوردی هما در یک روز ابری برای اجرای برنامه کارآموزی مقدماتی برف و یخ عازم روستای برفریز شدیم. برنامه قرار بود در بوژان برگزار شود که بدلیل نامناسب بودن شرایط جوی برنامه را به روستای برفریز تغییر دادیم.

 

ساعت 7:05 دقیقه به روستا رسیدیم.تیم هیات کوهنوردی نیشابور هم بعد از چند دقیقه وارد منطقه شدند. بعد از مرتب شدن اعضا و کم کردن لباس در صفی منظم به سمت استخر آب (تلخ آب) مجاور به روستا حرکت کردیم و به دستور سرپرست در همان نقطه صبحانه خوردیم. در حین خوردن صبحانه باران شروع به بارش کرد.ساعت 7:40 با تعیین سرقدم و انتهای تیم که در شرایط موجود بسیار لازم بود پا بر روی شیب گذاشتیم. با گذشت زمان بر شدت بارش اضافه می شد ، طی مشورتی که با خانم لطفی شد و با در نظر گرفتن صلاح قرار بر این شد که تیم به پایین بازگردد. یک تیم 4 نفره متشکل از خانم ها لطف ، پژوهان ، لطفی و جناب آقای حمداد برای برقراری یک کلاس مرور گره ها بالا ماندند.

نهایتا تیم 4 نفره ساعت 12:45 در یک شرایط نامناسب که جنبه آموزشی داشت اقدام به فرود کرد و ساعت 13:20 به تیم اول که در محل مدرسه برفریز بودند رسید.

لازم به ذکر است که جناب آقای فتح آبادی به همراه یک تیم چند نفره به منظور انجام کارهای باقیمانده مدرسه در محل حضور داشتند.

بدلیل اجرا نشدن برنامه به طور کامل و زیادی زمان با سرویس تماس گرفته شد و قرار برای برگشت برای ساعت 15 هماهنگ شد. 

           بانوان همای نیشابور

 

تیم نهار را در مدرسه برفریز خورد و پس از تعویض لباس های خیس ، نهایتا تیم پس از صاف شدن هوا ساعت 14:15 اقدام به برگشت کرد. سرویس که یک دستگاه ون بود را در مسیر جاده برفریز دیدیم و سوار شدیم و همگی صحیح و سلامت به خانه بازگشتیم. 

                                                                                  گزارش از : سرکار خانم لطف

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد صفایی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:59

با سلام و تشکر از شما من ار اهالی روستای زیبای برفریز و ساکن کرج هستم و از شما ممنونم که اطلاعات خوبی در سایت می گذارید

محمد صدقی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 http://WWW.KOOHESTANE-SARD.BLOGFA.COM

سلام
انتخابات صعود قلم که مربوط به وبلاگ نویسان میباشد شروع شده و تا یک هفته فرصت دارید بیائید و رای بدید , خوشحال میشیم میزبان شما عزیزان باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد