کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

اردوی دوم دیواره نوردی

5شنبه و جمعه گذشته (27و28/11/1391) به همراه چهار نفر دیگر از بچه های نیشابور در این برنامه شرکت کردیم. روز پنج شنبه ساعت 14 کلاس تئوری در محل دفتر هیات کوهنوردی استان خراسان رضوی برگزار شد که در طی آن جناب آقای امیر زرین ( از مربی های قدیمی استان خراسان) مطالبی در خصوص حوادث کوهستان و عوامل آن و همچنین نحوه و چگونگی کشیدن کروکی های مسیر های سنگنوردی که بسیار برای من جالب و مهم بود ارائه کردند ، در ادامه کلاس تئوری جناب آقای علی کاووسی (مربی و مسئول مستقیم تیم) در مورد انواع رول های ثابت ، نحوه رول کوبی آن ها مطالبی بیان کردند که برای همه بچه ها این مطالب به این صورت مجتمع بسیار تازگی داشت.

بعد از کلاس تئوری قرار بر این بود که تمام تیم با مینی بوس به مدرسه سنگنوردی اخلومد منتقل شوند که ما ، بچه های نیشابور  با پراید یکی دیگر از بچه ها به منطقه رفتیم.

شب در قرارگاه بعد از گپی طولانی که با همشهری های نیشابوری زدیم ساعت 12 خوابیدیم و صبح ساعت 5:45 بیدار شدیم و بعد از جمع و جور کردن لوازم پای مسیر ها رفتیم. همانند برنامه پیش این برنامه هم پای شماره ها اجرا شد. جناب کاووسی ساعت 7 به تیم پیوستند و بعد از کرده بندی بچه ها روی مسیر های منطقه مشغول به صعود شدیم.

 من و امید عباسیان روی مسیر زاهدی مشغول شدیم. بعد از این صعود به دلیل اینکه چند ایراد فنی در کار امید دیدم ترجیح دادم که دیگه باهاش ادامه ندم و به همین دلیل با خانم کریمی مشغول مرور کارگاه های بالاکشی شدیم. تا ساعت 14:30 که برنامه تمام شد و با ماشین بچه ها به نیشابور بازگشتیم.

در این برنامه کار بسیار خوبی انجام شد و آن این بود که تمام مسیر های صعود شده کروکی برداری شدند و تحویل جناب کاووسی شد تا هم تمرینی برای نفرات تیم شده باشد و هم این که مجموعه ای از کروکی های منطقه اخلومد جمع آوری شود

بچه های نیشابور:

1.       قاسم کریمی

2.       امیر حمداد(خودم)

3.       علی محسن آبادی

4.       مصطفی یزدی

5.       خانم عفت کریمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد