کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس گروه هما

ای بناه عاشقان زندگی /ای کنام خستگان از بندگی /ای مکان وحی والهام حبیب /ای دل مجروح را گشته طبیب /ای بلند بی غرور ای یار من /کوه ای حرمت گاه اسرار من /ای کتاب و درس و دانشگاه من /با طواف وسعی خود گوییم ما /قله ات باک از هر گناه عاصییان/خاک وسنگت اشنا با بای من /عشق امروز تو شد فردای من /گر چه سرد وسخت همچون اهنی /مایه ارامش و جان تنی /........کوهنوردی حس خوب یک رویاست /رویایی که هر کسی شایسته ان نیست .با ارزوی سلامتی و موفقیت برای هرچی کوهنورد کوهبیما و ورزش دوست

نظرات 3 + ارسال نظر
دوستدار طبیعت جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:29 http://banovanekohestan.blogfa.com

به ما هم سر بزنید

هیات کوهنوردی شهرستان خوروبیابانک پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:08

بنا به وظیفه و حقی که بر گردن شما همنورد دارم تبریک این هیات را ژذیرا باشید . به امید فتح قله های معرفت . از خداوند متعال آرزوی سلامتی و کامیابی به همه اعضاء خوب و فعال گروه کوهنوردی بانوان هما را دارم . درژناه حق تعالی .

روابط عمومی باشگاه کوهنوردی تهران چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 http://tclcl.ir

مبارک باد سالگرد تاسیس گروه هما بر امامی شما همنوردان گرامی
انشالله مستمر و پایدار باشد

با تشکر و ممنون از حسن نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد