کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

گزارش آزمون ورودی مربیگری درجه دو و درجه سه برف و یخ (22 و 23 خرداد ،با تاخیر)

  آزمون ورودی مربیگری درجه دو و سه برف و یخ در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ برگزار شد...


محل برگزاری: استان تهران، شهرستان شمیرانات، دهستان رودبار قصران، حسن‌دره / تهیه و تنظیم: کارگروه آموزش فدراسیون: پیرو اعلام پیشین کارگروه آموزش و با توجه به تقویم ورزشی کارگروه، آزمون ورودی مربیگری درجه دو و سه برف و یخ در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ برگزار شد.
با توجه به وقفه‌ پیش آمده و عدم برگزاری دوره مذکور در چند سال گذشته، استقبال گسترده داوطلبان و ثبت نام بیش از۲۵۰ نفر، برگزاری آزمون در این سطح و با این تعداد شرکت کننده نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه جانبه مربیان و برگزار کنندگان دوره بود که این امر به بهترین شکل با همکاری و هماهنگی همه جانبه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان تحقق یافت.

آزمون ورود به دوره مربیگری درجه سه برف و یخ با حضور رئیس فدراسیون، رئیس کارگروه آموزش، سرپرست دوره، ناظر و ۱۵ مربی، کادر اجرایی و حضور ۱۸۰ نفر شرکت کننده شامل ۱۴۹ نفر آقا و ۳۱ نفر خانم طبق اعلام پیشین در روز پنجشنبه۲۱۳۹۳.۳.۲ از ساعت ۷ صبح با ثبت نام داوطبان آغاز شد. پس از پایان ثبت نام و برگزاری آزمون کتبی، داوطلبان به چند گروه تقسیم شده و وارد مرحله عملی آزمون شدند که تا ساعت ۱۹ ادامه داشت.

دومین روز دوره به داوطلبان شرکت در دوره مربیگری درجه دو برف و یخ اختصاص داشت که با حضور ناظر دوره و ۷ نفر از مربیان در روز جمعه ۳۱۳۹۳.۳.۲ با شرکت  ۲۵ نفر از داوطلبان شامل۲۰ نفر آقا و ۵ نفر خانم در دو بخش  آزمون کتبی و عملی از ساعت ۷ صبح پس از ثبت نام شرکت کنندگان برگزار شد.


                                        منبع از هیئت استان خراسان رضوی



















نظرات 1 + ارسال نظر
کوهنورد دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:41

با سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد